Gebedsviering met overdenking, gebed, gezang en met prachtige gospels zoals “God I am tired but I trust you” en “Go rest on that mountain. Het thema is:” Even Pauze”. Even rust in deze jachtige tijd, even tot God en jezelf komen. We sluiten af met “Lichtje branden” van Susan en Freek. Na afloop is er koffie/thee. We zien u 4 juli graag.