Het publiek was massaal aanwezig tijdens de optocht en de attracties op de kermis. Helaas moest één van de wagens in de optocht eruit gehaald worden vanwege een defect. Dat ging echter niet zonder slag of stoot, want al met al heeft het bijna een half uur geduurd voordat de optocht weer kon hervatten. Gelukkig bleef het publiek ondanks de warmte geduldig wachten. Dat was zeker de moeite waard, want er kwamen prachtige wagens langs waarvan de ene creatie nog mooier was dan de andere!