Bokbiermiddag met band "Verdwaald"
Na het succes van vorig jaar gaan we weer voor een tweede editie van deze gezellige Bokbiermiddag. Evenals vorig jaar zal de band “ verdwaald” optreden. Met veel rock uit de jaren 60, 70, 80 en 90 met o.a. Neil Young, Status Quo en Golden Earring zal de stemming er snel inzitten. De entree is gratis. Het eerste bokbiertje is natuurlijk van het huis en ook het bijbehorende mooie bierglas mag meegenomen worden!
Type uw postcode en druk op de knop om een persoonlijke routeplanning in een nieuw venster te openen.