Gezellige middag om het 50 jarig jubileum van de Hamelandse Ponyclub te vieren
15 oktober 2016 organiseren wij een gezellige middag om het 50 jarig jubileum van de Hamelandse Ponyclub te vieren. Het is bij ons clubgebouw aan de oude Diepenheimseweg te Geesteren. Hierbij nodigen wij (oud)leden, buren, sponsoren en belangstellenden uit om dit mee te vieren en te genieten van diverse clinics en om onder het genot van een drankje herinneringen op te halen. Voor de kinderen is er een springkussen en kan er op een pony gereden worden en komt Jesse Drent..... We beginnen om 13.30 uur met een carrousel door de leden van de ponyclub. Tot de 15e. Namens de leden van de ponyclub
Type uw postcode en druk op de knop om een persoonlijke routeplanning in een nieuw venster te openen.